ضؤرمه
أهلا بيكو ياضؤروماتي نورتوا منتدى ضؤرمه لما تسجلي استني تتفعلي متقلقيش هتتفعلي بعد شويه
ضؤرمه
أهلا بيكو ياضؤروماتي نورتوا منتدى ضؤرمه لما تسجلي استني تتفعلي متقلقيش هتتفعلي بعد شويه
ضؤرمه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ضؤرمه

منتدى نسائي

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اتعامل ازاي مع سلفتي

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

اتعامل ازاي مع سلفتي  Empty
مُساهمةموضوع: اتعامل ازاي مع سلفتي    اتعامل ازاي مع سلفتي  I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 28, 2014 8:43 am

بصوا بقى يا جماعه مبدئيا كده قبل ما ابتدى لازم اقسم السلايف لقسمين:

القسم الاول:واحده فى حالها وطيبه

القسم الثانى:واحده قرشانه وعايشه تاسفن فى اللى جابونى

عشان اريحك سواء سلفتك من القسم الاول او القسم الثانى ريححححححححححححححححححححححى نفسك وابعدى عنها

نصيحه لووووووووووووووجه الله وعن تجربه وتجارب كل اللى حواليه شبه مفيش واحده فى الدنيا بتحب سلفتها

ناااااااااااااااااااااااااااااااااادر تكاد تكون معدووووووووووووووووووووووووومه

يعنى حاولى مهما كانت كويسه العلاقه تبقى فى الحدود الرسمى فهمى نظمى عزمى

لانهاممكن فى يوم من الايام تحصل مشاكل وانتى متضمنيش الظروف صدقينى هتبيعك على اول رصيف عشان مصلحتها وجوزها وعلاقتها بحماتها
وغير كده نظرا لانكوا سلايف فدايما فيه مقارنات وبالتالى هى عمرها ما هتنبسط لو المقارنه بقت لصالحك

العمل يا حلوه انك تجنبييييييييييييييييييييييييييها تمااااااااااااااااااااااااااااااااااااما

واوووووووووووووووووووووعى

اوووووووووووووووووووووعى

اووووووووووووووووووووعى

مهما حصل تتدبى على بوزك وتقعدى تشتكيلها من مارى منيب

حتى لوووووووووووووووو هى اشتكت ملكيش دعوووووووووووه اسمعى واسكتى

بل بالعكككككككككككككككككس قوليلها ابدا ده حتى ماما والله طيبه انا مشفتش منها حاجه وحشه

شلليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييها
لانك لو اتمسك عليكى غلللللللللللللللللللللطه واحده هتبيعك ببلاش عشان تكسب وتبقى هى اللى على الحجر
https://doroma.yoo7.com
واثقه الخطى

مُساهمةموضوع: رد: اتعامل ازاي مع سلفتي    اتعامل ازاي مع سلفتي  I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 28, 2014 5:39 pm

عارفه ضؤرمه انا السلفه الكبيره بس غمرى ما اتعاملت معاهم ع هذا الاساس هما بقنا حطينى فى دماغهم ما تقوليش على مغروره بس عشان انا احلى منهم فعلا هما الاتنين اصحاب وواخدين منى جمب مع انى طيبه جدااا وما ليش فى موضوع المريسه ولا انى الكبيره طبعا زوجى الشمالى ابو بله بيقولى العيب فيكى عشان هما اصحاب ومحدش فيهم مصحبك بس انا فى حالى بعمل الواجب معاهم وخلاص هو طبعاا عايزنى خدامه لهم اعزمهم ع طول ومحدش يعبرنى عادى بس انا قلت له لا الى يعبرنى اعبره انا معاكى جداااااااااااااا البعد احسن
noor el hoda

مُساهمةموضوع: رد: اتعامل ازاي مع سلفتي    اتعامل ازاي مع سلفتي  I_icon_minitimeالسبت فبراير 01, 2014 8:02 am

جميل يا ضؤرمة وانا فعلا كانت سلفتى السبب فى انقصالى

اتعامل ازاي مع سلفتي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تعالي اقلك ازاي تعرفي نوع بشرتك
» تتصرفي ازاي مع حماتك بالمكر الحلال
» دلعي نفسك ياموزه تعالي اعلمك ازاي
» كولاجين يعني بشرة ممتلئة تعالي افهمك تخليها كده ازاي
» لو بشرتك دهنيه تعالي اقلك تحطي ميكب ازاي بطريقه صح