ضؤرمه
أهلا بيكو ياضؤروماتي نورتوا منتدى ضؤرمه لما تسجلي استني تتفعلي متقلقيش هتتفعلي بعد شويه
ضؤرمه
أهلا بيكو ياضؤروماتي نورتوا منتدى ضؤرمه لما تسجلي استني تتفعلي متقلقيش هتتفعلي بعد شويه
ضؤرمه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ضؤرمه

منتدى نسائي

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

عشان حماتك المفتريه متستغلكيش

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

عشان حماتك المفتريه متستغلكيش  Empty
مُساهمةموضوع: عشان حماتك المفتريه متستغلكيش    عشان حماتك المفتريه متستغلكيش  I_icon_minitimeالأربعاء يناير 22, 2014 5:16 pm

رحتى عند حماتك انتى وجوزك وهو معاكى وهمه( اهله او سلايفك ) واقفين فى المطبخ بيعملوا اكل

اودامه بقى:يا نهار ابيض يا جماعه عايزين منى حاجه ده انا لازم اسعادكم وتقومى اودامه تدخلى المطبخ

بسسسسسسسسسسسسسسسسس دخلتى المطبخ
اضربى بنظرك كده همه بيعملوا ايه
مثلا واحده واقفه تغسل المواعين والثانيه بتعمل سلاطه والثالثه بتطبخ
ماشى شوفى اسهل شغلااااااااااااانه وقولى للى بتعملها عننننننننك
مثلا عمايل السلطه تقطيع الخضار وخديه واطلعى قطعيه اودامه وانتى عامله نفسك اخويه المجد المجتهد اللى يتمنى يساعد بعنييييييييييييييييييييييييييييييييييه الجوز ومناخيره اللوز

شويه دخلتى المطبخ لاقيتى مفيش غير غسيل المواعين
اقفى كده خمس دقايق عكى فى كوبايتين بس طول ما انتى واقفه وقال اكنك بتغسليهم بضمير تضيعى الوقت يعنى ومتغسليش اخرك غير كوبايتين وطبق انتو سامعين ؟

لحد ما ييجى الغدا وخلاص اكلتو

شيلى الاكل اودامه برضه وقوليلهم لا لا يا جماعه والله ده انا اللى هشيل
الكل واقف يغسل المواعين
تيجى تقعدى جنبه وتقولى:ااااااااااااااااااااااااااه يا صوابعى هتموتنى من تقطيع الخضاااااااااااااااار عندكو مرهم او اى حاجه هنا يا حبيبى اصلى قطعت خضار كتير قوووووووووى
او مثلا تقومى قايله :ااااى درسى قاااام عليه قووى يا حبيبى عايزه مسكن ااااااااه يا ضرسى

طبعا حماتك لم ولن تخفى عليها هذه الحركات وهتبقى فاهمه كويس جدددددددددددددددا انك بتستهبلى وخاصة لو هى قرشانه ومعلمه وهتبقى عارفه انك معملتيش حاجه
طبعا هتبقى من جواها موووووووولعه
هتاخدوا وتزنقوا فى حته على جنب
حاجه من اتنين
يا هينفجر فى وشها لانه شايفك اودامه تمام وده الغالب
ياهييجى ينفجر فى وشك وده هيحصل غالبا لو متضايق جواه منك فى حاجه وعايز يتلكك

تسكتى كده شويه وتروحى قايله بمسكنه
انا ياروحى؟؟!!!

اشحال كله ما كان اودامك يا حبيبى ازاى الكلام ده ده مستغربةانا ربنا اللى يعلم بيه وعملت كل حاجه وانا تعبانه عشان خاطرك
ده انا خد عندك:انا غسلت مواعين
قطعت كللللللللللللللللللللل الخضاااااااااااااااااار
شلت الاطباق
وجيت بس فى الاخر عشان تعبت وكله كان اودامك

اووووووووووووووووووووووووووعى ثم اوووووووووووووووووووعى تقوليله هى قالتلك ؟ ولا تجيبى سيرتها خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص
خليه يقول ايوه صح البنت مقصرتش ومامته هتبتدى تفقد مصداقيتها عندو ويحس انها شعله انها اللى بتجيب سيرتك وانتى مبتجبيش سيرتها
https://doroma.yoo7.com

عشان حماتك المفتريه متستغلكيش
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حماتك بتشتم ؟؟؟
» حماتي بتسخن ابنها عليا عشان ميودنيش عند اهلي !!
» تتصرفي ازاي مع حماتك بالمكر الحلال
» اوعي حماتك تعرف نقطة ضعفك ياضؤرمه انتي وهيه