ضؤرمه
أهلا بيكو ياضؤروماتي نورتوا منتدى ضؤرمه لما تسجلي استني تتفعلي متقلقيش هتتفعلي بعد شويه
ضؤرمه
أهلا بيكو ياضؤروماتي نورتوا منتدى ضؤرمه لما تسجلي استني تتفعلي متقلقيش هتتفعلي بعد شويه
ضؤرمه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ضؤرمه

منتدى نسائي

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا

sara ghulam
Admin
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا Empty
مُساهمةموضوع: لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا   لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 21, 2014 2:42 pm

لو عندك تساااااقط فى شعرك مالكيش الا حل من الاتين وطبعا ده بعد تجاااااارب مريره مع التسااااقط
1- اسبراى ليندو وده جميل جداااااااااا وبيخلى الشعر تحفه وسعره 58 جنيه فى كل الصيدليات وده فى نظرى
بديل زيت جدااااااااايل لما بنزل مصر بستخدم ليندووو وبيطول الشعر بطريقه عجيبه ده غير انه بيطلع شعر جديد بستخدمه كل يوم برش على شعرى وبنااااااااااام بيه

2- زيوت جدااااااااايل لعبد الصمد القرشى
حماااااااام كريم كرياتين بيخلى الشعر حرير وساااااااايح شبه الزبده كانه مستشور ده غير ريحته
اااااو حمااااااام كريم باااانويل بردو جااااايباه من مصر تقريبا ب20 جنيه مش فاكره بس روووعه وده بديل الكريتين لو مش حتلاقو الكيراتين
عشااااااااان الناااااااااس الى بتشتكى وبتزعل منى انا بنزل بدااااااااااااااائل المنتجاااااااااات الى بتعطى نفس النتيجه

شااامبو صن سيلك للناااااس الى شعرها اسود زى حالتى وبيحبو الشعر الاسود خطييييير فى اللمعاااااان بيخلى الشعر بيبرق وصحى
شبه شعر الممثلين لمده اسبوع كاااااااااامل انا حبيته بس عشان اللمعه الى فيه
كريم بيوتى كير طبعاااااااااا جميل جدااااااااا للشعر وغنى عنى التعريف
وتركيبه الزيوت الى انا ذكرتها فى موااااااضيعى تعملى منها مره كل اسبوع حتفرق معاااااااكى كتير لو سبتيها على شعرك 5 ساعات وغسلتيه
عباره عن (زيت جرجير- زيت السمسم_ الخروع _ جنين القمح_ والزيتون_ وشويه زيت اكل )
خلاصنا مشاكل الشعر طبعا الحجات دى بتقل وتطول وتمنع التسااااااقط وتخلى الشعر ينبت من جديد
ومعظم المنتجات فى مصر واسعارها تماااااااااام

https://doroma.yoo7.com
sara ghulam

sara ghulam

مُساهمةموضوع: رد: لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا   لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 21, 2014 4:23 pm

الاسبراي بعدما بتحطيه على شعرك وبتنامي بيه بتغسليه تاني يوم ولا لأ

انا شعري مش بيقع لكن هو مش بيطول ابدا ابدا عامل زي ما يكون مات بقاله 7 سنين على نفس الطول مع اني مش بقصه ابدا ابدا
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا   لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 21, 2014 4:38 pm

sara ghulam كتب:
الاسبراي بعدما بتحطيه على شعرك وبتنامي بيه بتغسليه تاني يوم ولا لأ

انا شعري مش بيقع لكن هو مش بيطول ابدا ابدا عامل زي ما يكون مات بقاله 7 سنين على نفس الطول مع اني مش بقصه ابدا ابدا

بتقسمي شعرك اربع تقسميات رشه ف كل قسم ورشه من قدام ورشه من ورا بقا كده ست رشات ع الفروه والشعر قبل متنامي مش دهني اوي بس ريحته حلوه ومش بتغسليه تاني يوم ولا حاجه
ghada ashraf

مُساهمةموضوع: رد: لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا   لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا I_icon_minitimeالأربعاء يناير 22, 2014 2:29 am

جزااكي الله كل خير
عندي استفسار لو سمحتي دلوقتي انا شعري مش اسود وعايزه شامبو يتناسب مع شعري هو هايش وبيتساقط وجاااف وخفيف
تاني حاجه بالنسبه للزيوت الي انتي كتبتيها ممكن توضحي طريقه استخدامهم يعني مثلا هخلطهم كلهم علي بعض واحطهم علي شعري ولا ايييه
تالت حاجه انا عندي زيت جدايل من السعوديه وبستعمله كزيت عادي بعد الاستحمام دا ينفع ولا استخدمه بطريقه تانيه
اخر حاجه بقي معلش انا طولت عليكي جداا دلوقتي انا عايزه ابدا اهتم بشعري كويس وانتي كاتبه كريم وزيوت فانا بس مش عايزه اتشتت استعمل ايه يومي وايه اسبوعي كداا لاني بصراحه متلغبطه جدااا
شكررا اوووي واسفه علشان طولت عليكي بس انا تعبت من شعري ونفسي اصلحه Smile
ام خالد

مُساهمةموضوع: رد: لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا   لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا I_icon_minitimeالجمعة يناير 24, 2014 12:12 pm

تسلمى يا ضؤرمتى انا جبت ليندو سبراى وفعلا جميل
shosho elsesy

مُساهمةموضوع: رد: لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا   لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا I_icon_minitimeالأحد يناير 26, 2014 8:17 pm

طيب ليندو دا موجود فى السعوديه وحمام الكريم بردو ولا ايه ولو مش موجود ياريت تقوللنا البديل فى السعوديه ربنا يكرمك
Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا   لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 28, 2014 7:04 am

shosho elsesy كتب:
طيب ليندو دا موجود فى السعوديه وحمام الكريم بردو ولا ايه ولو مش موجود ياريت تقوللنا البديل فى السعوديه ربنا يكرمك

البديل ف السعوديه زيت الجدايل من عند عبد الصمد القرشي
حياه قلبى

مُساهمةموضوع: رد: لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا   لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا I_icon_minitimeالسبت فبراير 01, 2014 8:41 pm

انا شعرى دهنى هو ناعم وطويل بس بيقع بطريقه غبيه وبقى خفيف جدا وبدأت الاحظ انه مش بيطول بتهيألى منيجه التساقط لو سمحتى ياضؤرمه قوليلى اسم شامبو مناسب شعرى نمش اسود هو بنى مصفر يعنى الشعرايه متقسمه جزء بنى وجزء اصفر انا احترت فيه وحزييييينه جدا عليه Sad

لو عايزه شعرك يغني ويقول ياعين ياليل تعالي هنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عايزه شفايفك تغني وتبقى زي شفايف انجلينا جولي تعالي هنا
» تعالي اعرفي شعرك باظ ليه
» قبل ما تكتبي موضوعك تعالي اعرفي قوانين وضوابط القسم
» تعالي اقلك ازاي تعرفي نوع بشرتك
» تعالي يلي متغربه ومش عاجبك اقلك كلمه